Tulajdonkeppen az egyre gyakrabban elofordulo unbalance kezd atmenni technikai jellegube. A normal unbalance szerintem mindig is jelen volt a jatekban. Ritkan kiegyenlitett egy kor. Altalaban a match making oda rak be ahonnet valaki/valakik elmenekultek, egy cheater tevekenysege, vagy egyeb nehezsegek miatt. (OP team) A 3 high +1 mid lvl. mando jelenlete roppant kellemetlen ha egy 4-5 fos barati tarsasag ellen indulunk meg. A plusz kepessegek, jarmuvek felvonultatasaval, szinte jatszhatatlanna valik egy ilyen kor. Nem pusztan arrol van szo, hogy egy nagyon eros csapat nem enged kitorni az elso zaszlonktol, hanem folyamatosan beveti az elerheto extrakat. Igy ha a mi oldalunkon mindenki nyomna a pocket tankot es a helket, 8 tank/heli tudna megindulni egyszerre, a 30-as mandok meg pillazhatnanak nagyokat. Tankot minden hulye tud vezetni. A katonak valos skilljeibol ilyenkor nem sok mutatkozik meg. A heli mas teszta. Nehezebb vezetni, de akkor is gepesitett, es funds kell hozza.A folyamatos szivasnak nem mondanam az ehhez hasonlo megtapasztalasokat, inkabb szomoru latni hova fejlodott vissza a jatek. Kb. 1-1.5 eve amikor elkezdtem, ugy orultem egy AK fegyvernek mint majom a farkanak. Akkor sem tetszett a kivetelezes anyagiak elleneben, de ez a mai "realitas" mar tobb a soknal. Ujabban darazs feszekkel jatszadozunk, heliszimulatorba kerulunk. Az altalunk iranyitott katona olyan balfek, hogy nem tud teljesen felnezni az egre, es sorozni a repulo targyakat. Rengeteg jatekkal eltoltott ido utan, meg mindig a lvl. 0-8 kozott talalhato alap/atlagos felszerelesek hasznalatat tartom a legrealisabbnak. Ahogy mondtad, a semminel jobb. Nincs tul nagy konkurenciaja a jateknak amelyik egy kicsit is meg birna szorongatni a valtozatos emok miatti, vicces stilusu jatekmenet altal elert poziciojat. A Blitz Brigadet probaltam a tabomon. Igazabol messze elmarad a Bfh-tol, bar egy tab jateknak nem lehet celja elerni egy pc-s jatek szintjet.