A feature-k és a megvalósítás miatti különválasztás értelmetlen, mert akkor egy játékot sem lehetne összehasonlítani egymással. Vegyük pl. az RTS-eket. Régebben (2001-2002) szinte minden RTS-t a Red Alert 2-höz hasonlítottak, pedig a feature-ök tekintetében különbségek mutatkoztak. Ezek szerint akkor a cikkíró komoly hibát követett el?
Most szerintem ohne mindegy, hogy Mafia/GTA, vagy GTA/Mafia, ettõl még a Mafia Mafia marad, a GTA meg GTA.
Igen, a cikkben csak a GTA hangzott el, na meg csak annyi, hogy Mafia. Lesz Mafia 2 is, amit nyugodt szívvel lehetne a GTA 4-hez hasonlítani.
Szerintem a Mafia fõszereplõje sokkal emberközelibb volt, és ezzel együtt a játék is nagyobb élvezetet adott. Nem egy tömeggyilkost alakítottam benne, hanem egy érzõ szívvel-lélekkel megáldott embert - aki rossz útra tért, de ettõl most tekintsünk el, a kezdeti animok miatt. :) Ráadásul a Mafianak kötött története van, a küldik szigorúan egymásra épülnek, míg a GTA-ban nagyon laza volt a történeti szál alakulása. Feature-ök, és megvalósítás kérdése az egész, ettõl még gengszterjáték mindkettõ.