A Frostbite Engine-t teljesen DX10-re fejlesztették, közel 3 év munka van benne, elõször az R600-as Ruby demóban láthattuk képességeit. De van már róla technikai dokumentáció is. link Akármennyi zsét juttat el az nV 3 év munkát nem fognak kidobni. Bár azt aláírom, hogy maguk a fejlesztõk sem gondolták át mit csinálnak, mert ha a GT200 chip nem lesz DX10 (már pedig vélhetõleg nem lesz az), akkor úgy bukták a játékot, mint a Crysis fejlesztõi.
A Microsoft-nak a DX10.1-es akciója pedig viccesen nem jöt be.
Most az AMD-nek annyi elõnye van a dologból, hogy az összes pénzt a gyártástechnológia fejlesztésére fordíthatja, nyilvánvaló, hogy az R600 architektúra elveihez több évig nem fognak komolyabban hozzányúlni. A DX11-re is tökéletesen alkalmas a felépítése. Asszem a GDC2007-en már volt dx11 elõadás. Az alapján nem sok minden fog változni. Újdonság lesz a Programozható Tesszalátor, programozható Blending, kiterjesztet SBAA eljárások, kiterjesztet Stream output kezelés és A-Buffer. Az A-Buffer az nV találmánya, azon kívül pedig, már mindegyiket támogatja valamilyen szinten az R600.