Igen a hidrogén hajtóanyag tömegre vetített energitartalma valóban a legnagyobb, viszont térfogatra kivetítve csak 1/4-e a keróénak!!!!
Egy rakéta esetében ahol a szerkezeti tömeg jelentõsen kisebb a rakétában levõ üzemanyagéhoz képest, illetve nem repül tartósan a légkörben ott a tömegre kivetített energia tartam lehet inkább a fõ szempont. Egy repcsinél arányaiban sokkal nagyobb a szerkezeti tömeg az üzemanyaghoz képest, mert ugye vannak aerodinamikai elemek az utasoknak is kell helyet meg egyéb dolgokat biztosítani stb. Na itt viszont ha még az egészet megtoldjuk egy minimum 4X nagyobb üzemanyag tartállyal, akkor viszont egy ekkora állatot kapunk, mert ugye nagyobb gép -> nagyobb légellenállás -> erõsebb hajtómû -> még több üzemanyag -> mégnagyobb gép ... Még szerncse hogy valahol megáll ez a folyamat. Amúgy keróval meg kb. akkora lenne mint egy A380-as.