Azért a fizetős töltő az spec eset, normál körülmények közt otthon 40 Ft/kWh-val töltesz, ami azért batáságosabb, és ez még nem "éjszakia", bár az egyre inkább kifele megy itthon. A visszatöltésre átlagos használat mellett 40%-60% közti értékek adnak meg, ami szintén nem elhanyagolható, persze érvényes, pont amikor leginkább kéne (nagy távolságú autópályás közlekedés), akkor lesz kicsi vagy semmenyi. Azaz hatótávban nem feltétlen segít, ám üzemeltetési költségben bizony sokat dob.
40 Ft/kWh esetén a tengelyértéked 50 Ft/kWh, ha erre 40% visszatöltést számolsz, akkor 35 Ft/kWh jön ki, azért az már harmada benzin értékének.
"Az elektromos közlekedés sem úgy fog terjedni, hogy ma még csak Józsi és Béla használja, holnaptól meg az egész utca."
Jah, csak jelenleg jól látszik, hogy ahol leginkább tolják ezt, ott nincs legkevésbé terv arra, miből jön majd az áram a konnektorba. (kivétel kínát, érdemes megnézni mit művelnek etéren is:)