A pályázaton egy cég elvállalja, hogy 2 év alatt felépíti, csinálja és kifogás nincs. Vagy fizesse a többlet költségeket a cég. Ez lenne a normális de nem itt abszurdisztánba.
Egyébként jól írták lejjebb Paks-nál szinte biztos ugyanaz lesz minta 4-es metró-nál volt. Fölösleges hatalmas költségû elõtanulmányok és "engedélyeztetések". Az építésnél 5-ször drágában fogják megcsinálni a tervezethez képest. Emelet valószínûleg, fel is emelik a "fejlesztésekre" hivatkozva az árakat. Pedig az lenne a lényeg, hogy elérhetõ és olcsóbb legyen az áram. De ez persze nem érdekes..
A nép pénzén fizetnek mindent, ez a lényeg. Az állam pedig részvényt sem kér a befektetésért cserébe, hogy legalább kontrollárja a kapzsi árakat.
De persze itt nem is az a lényeg, hogy mi a jó a népnek. Hanem, hogy a nép fizessen és utána multik marha sokat keressenek.