Az ûrsikló elvault egyesek szerint. Nem'tom honnan veszik ezt az ökörséget. A nem kellõen biztoságos a jó szó, de az elavult semmiékppen. Miér mondom ezt?
A sikló hajtómûvének a megalkotása óta sincs EGYETLEN más olyan ország sem a Földgolyón ami megalkotott volna kriogén hajtóanyagokkal mûködõ többször felhasználató és nagy (ûreszközök tekintetében nézve ezt a dogot) élettartamû hajtómûvet amit ma is használnának. Az TOP GUN 2001 árpilis környéki számokban van egy 4 részes cikksorozat errõl.
Semmilyen más olyan ûreszköz nincs ami ilyen rugalmasan alkalmazható mind szállításra, tudományos kísérletekre. Alacsony pályán levõ mûholdak befogása vagy javítása is csak ezzel lehetség.
Mond még egy ehhez hasonló rendszert ami képes erre. Nincs!! Tehát még ma is kérlek az a csúcs!!
A múzemuba illenek a B-747-es gépek is. Azok még ennél is régebbiek. Vagy a C-5 és C-130. Azokat ahogy a siklókat is folyamatosan korszerûsítették. Csak nézd meg az eredeti kabint és a maiakat. Ég és föld a difi...
"ha akarnák megtudnák oldani, csak lehet hogy ahoz olyan technikákat kéne felvedni a nagyvilág elõtt amik még a a hadtechnikai titkokon is túlmutatnak "
Miért kéne felfedni??? Nem értem ezt. Megépíted a gépet és használod. Ha nem adod át a terveket és nem mutatod be senkinek akkor a titok eléggé titok marad. Egy dolog kívûrõl látni, hogy mit tud mondjuk egy F-22-es de azt megtudni, hogy hogyan készítik el a gépet és hogyan érik el a képességet még akkor sem tudnád kideríteni teljesen, ha odaadnak egy full kész példányt és vizsgálgathatod kedved szerint. A gyártástechnológiát utólag kideríteni szinte lehetetlen egy bonyolult termék esetén..