nem debilség, csak per pill nem valósítható meg pl pesten.
de simán megvalósítható lenne mondjuk prágában. egy darab ellenõrt nem láttam, mert mindenkinek volt jegye. 700 forintért 1 kerek napig azzal tömegközlekedtem amivel akartam, és majdnemhogy szégyelltem magam a bkv helyett. vajon nekik hogy éri meg? ja és a metró, hát az egy álom. piszok gyors és a város szélén túlra is kimegy. nem úgy mint pesten, ahol a tömegközlekedés ott kezdõdik, ahol már néha bedugul a város. naná, hogy bedugul, ha a szerencsétleneknek valahogy oda is kell mennie. az egész pesti tömegközlekedés úgy ahogy van el van cseszve és lassú, DRÁGA meg nehézkes.
a prágai metrót übereli a párizsi. egy fél pesti vonaljegy áráért az ember lemegy a föld alá, majd max egy háztömbbel a célállomása elõtt feljön. mindenki kap egy vonalkódos kártyát és pl amikor föld felett kell átszállni, akkor a kapuk tudják, hogy engem be lehet engedni, mert 5 perce szálltam le a másik szerelvényrõl. nem akarom pesthez hasonlítani, mert nekik 14 metró vonaluk van, de azért tanulhatnánk tõlük. ha nem arra mennének, hogy minél jobban megkopasszák az embert pesten, akkor talán hajlandóak lennénk tömegközlekedni. amig ez nem jön össze, addig én is inkább autóznék, hogy fulladjanak meg az illetékesek.
jah még valami, vagy pont párizs, vagy lehet hogy london tömegközlekedési eszközeire lehet váltani bitang olcsó bérletet. ha a bérlet és a kocsid forgalmija nálad van, akkor így igen olcsón lehet használni a buszokat, metrókat. (honorálva valahogy, hogy a kocsi helyett inkább sétál az ember)