"Mindenki rááldoz a 800 ezer forintot , amikor havi átlag egy prolinál vidéken kb 80.000 forint havonta a nettó bér."
Oke elhiszem hogy ez draga,de az emberek egeszsege,elet minosege ezerszer tobbet er.A szennyezes altal okozott betegsegek akar az allamnak akar az egyennek ennel biztosan tobbe fog kerulni.Es a lenyeg par ev alatt megterul,annyival olcsobb egy elektromos auto uzemeltetese,utana pedig szinte "hasznot termel".
"Frankón elektromotorokra áttérve a válladon akarod hordozni a munkanélküliek iránt érzett felelõsséget ? :D"
Meg az is lehet hogy az autok millioinak atalakitassa,epp hogy munkahelyeket teremtene,es aztan azok fentartasa karbantartasa.
"100Km-enként tölteni kell , vagy akkut cserélni"
Mar a mai akkumlator technologiaval is elerheto 300-400 km hatotav egy atlagos meretu auto eseten.De varoson belul a 100 km is elegendo a legtobben nem mennek 30 km-nel tobbet egy nap.
"A töltéshez használt energiát honnan vegyük áruld már el nekünk. izé ... napcellákból ? "
Szelenergia,napenergia,de meg a sokat szidott nuklearis energia is ezerszer kornyezet baratabb mint olajat egetni.A kiegett futoelemek elhelyezesenek problemajat pedig kilehet tolni 50-100 evvel,addig pedig mar lesznek fuzios reaktorok.
"Kedves DUKE te kocsival jársz .. Cseréld le légyszives kerékpárra"
Ha nem volna ilyen szennyezett Budapest levegoje en minden tovabbi nelkul jarnek biciklivel,vagy futva a munkahelyemre,de folleg futva.
"Mûanyageszközöket használsz , amikor környezetszennyezõ , ezen eszközöket elõállító emberek egy mûanyagüzemben 3 "
Szep sorba meg kell oldani mindent,de praktikusan eloszor a legsulyosabb problemat kell kezelni,vagyis legszennyezes es az eghajlat valtozas problemajat,a tegnapi orkan is ezt bizonyitja.