Unreal Tounamnet III demó és Bulletstorm Photoshopolt képek?
Azért a régi Doom3 Engine-bõl nem lehet annyit kihúzni, mint az újabb Unreal3-ból. Meg a Doom3 sose nézett ki túl jól. A Doom3 játék rohadt matt volt, a Quake4-el csak demó útján találkoztam. A Prey azért ütõsebb, még ma is. Sok lighting effekt, nyálkásabb környezet, gyurma hatású lények után plasztik hatásúak. :D A Quake Wars grafikája helyenként elég szép, fõleg a nyílt, természeti tájak. Viszont a Wolfenstein demóján meglepõdtem, nem hittem volna, hogy a régi Doom3 Engine fut alatta.
Gondolom a Prey 2-tõl senki sem várt olyan grafikát, ami a trailerben volt? Mondjuk nem értem miért a régi engine-t választották a készítõk egy új helyet, pl. Unreal3. Bár lehet nem akartak más stílusú motort használni, a Tech4-is meg sokáig kellett volna várni.