Még szép, hogy Neo-Bahamutot nem kihívás lenyomni :) Olyan lvl25-tõl kezdve elszabadul a sebzésrendszer, mert irreálisan magasakat csapkodunk.
A missionök egy része unalmas, az tény, ezért kell úgy csinálni, ahogy én, minden chapter elején lenyomok 20-25-öt, aztán így egyrészt fel is fejlõdik Zack, másrészt meg mocskos durva cuccokkal gyarapodhatunk. Igaz, így egyik fõboss sem kihívás, a játék során még egyszer sem haltam meg. Sephiroth sem volt durva, bár az legalább feelinges harc volt.
Nekem is mindjárt vége, bár én 18 óránál járok, igaz, a missionök 46%-a van kész, mert az úgy nem buli, hogy csak végigrohanunk az egészen. Van benne egy csomó jó kis mellékküldi, ami visszacsempészi a játékba az FFVII varázsát (pl. a nibelheimi seven wonders mellékküldi...)
mochee: a fejlõdési rendszer kicsit fura. A játékban egy láthatatlan XP számoló van. Ha elérsz egy bizonyos XPszámot, akkor a következõ DMW-nél automatikusan bedobja a három hetest, így szintet léphetsz.