arrakistor: Csak remélni merem, hogy nem egy 100e HUF alatti, kalibrálatlan, magas dinamikus kontrasztúként feltüntetett, TN paneles csoda alapján alkotsz véleményt és tisztában vagy a megjeleníthetõ színek és a kontraszt jelentés beli különbségével, valamint a paneltípusok elõnyeivel/hátrányaival, ugyanis a hozzászólásaid erõs kétséget ébresztettek bennem. Kiváncsivá tettél, pontosan milyen monitorokra is alapozod a véleményed? Illetve nevezz már kérlek 2-3 'mostani csúcskategóriás TFT'-t, melyeket volt alkalmad élõben is (mûködés közben :) ) szemügyre venni, csak hogy lássuk, nem a levegõbe beszélsz. Mégis csak hitelesebb lenne.
A lényeg egy mondatba sûrítve: Vacak TFT-n a 36/48 bites kép is ugyanolyan vacak lesz. Azért, mert eddig csak ilyet láttál, még nem kéne általánosítani.
"ha játszani akarok akkor majd ugyis inkább veszek egy konzolt aminek mindig egy nagyságrenddel (és nem egy fokkal) erõsebb bivalylórugás erõs grafikás csipjei vannak"
A konzol kiadásától számított ~1-1,5 évig ez többé-kevésbé még igaz is, ezután a konzolok és a PC-hez megvásárolható hardverek teljesítménye között egyre nõ a szakadék az utóbbi javára, egészen a következõ generáció megjelenéséig. A konzol fix hardvere ugyan elõnyt és egyben kényszert jelent a programok optimalizálásra, de mire megjelenik az elsõ olyan játék, amely tényleg nagy mértékben kihasználja a 'vas' lehetõségeit, a PC nyers ereje már többre képes, optimalizáció ide vagy oda. Így lukadunk ki ismét az anyagiakhoz, lévén ez marad a legfõbb elõny a konzolok javára, azokat 4-5 évig nem kell fejleszteni.
Természetesen ezzel nem azt mondom, hogy egyik vagy másik a "jobb", mert ilyen cimkét akasztani rá óriási butaság és jellemzõen azok szokták, akik szûklátókörûek, s fekete-fehérben látják a világot. Vegye mindenki azt, ami az igényeinek és pénztárcájának jobban megfelel.
"nem elsõsorban anyagi jellegû volt a hozzászólásom"