"Parja a spdif, amibol ugyancsak letezik 8, 16 es 24 bites valtozat is (48 bit/csatornapar). Ezek egyesitett es masolasvedelemmel kiegeszitett formatuma a hdmi."
Ez egy hülyeség, felejtsd el. Az SPDIF-nek semmi köze a HDMI-hez. Utóbbinál egész más adatcsomag-formátum van, melyekben a kép és a hang (együtt) utazik, egy közös csatornán.
"Alapvetoen ha jo kepet akarunk egy jatekban, akkor kell egy hdr kepes videokartya es rajta futo hdr-es jatek, dvi, hdmi vagy ttl (lasd: laptopok) kapcsolattal a monitorhoz."
A kapcsolat szempontjából tök mindegy, hogy HDR vagy sem, mivel 24 bites a mai videokártyák képkimenete. (Amúgy is csak dual-link DVI-nél lehetséges a 16bpp.)
"Aki ilyet akar osszerakni, annak boven eleg ha a ket generacioval regebbi hardvereket veszi, pl. egy gf7900-as videokartyat, ami ugyan elavult, de a ps/3-ban is az van, tehat a multiplatformos jatekok nem fogjak kihasznalni az ujabb hardvereket."
PS3 bashing egy hsz-edbõl sem hiányozhat... Kár, hogy az általad kultivált Xbox360-ban sincs sokkal jobb grafika, és ott még a CPU is gyenge, hogy túl sokat segíthessen rajta a késõbbiekben. Arról már nem is beszélek, hogy a Cell a Physix kártát is pótolja, és akkor még közel sincs is teljesen kihasználva. (Mellesleg a fix hw által jobban lehet optimalizálni, mint PC-n egy újabb cuccra.)
"(a pc exkluzivok igen, de az mar mas kerdes)"
Azok sem, mert az átlag-pécé az alap, a többi csak ráaggatott opció.
"Es az elavult gf7900-asnak koszonhetoen meg dolgozni es jatszani is lehet rajta. Ha ennel jobbat veszunk, akkor meg azok a jatekok sem fognak szaggatni, amiknek a konzolos verzioja szaggat. A teljesen digitalis adatutaknak koszonhetoen jo kep es hangminolegrol nem is beszelve."
Ez is egy hülyeség, mert pl. PC-n szép idõt rabol el a DirectX, ami ugyebár megoldja a rengeteg különféle szóba jöhetõ grafikus kártyával való kompatibilitást. És amúgy sincs minden egyes típushoz külön optimalizálva.