Kanyarbol ugy erdemes kijonni hogy adott kanyarban a fordulatszam 8-9000 korul legyen soha nem magasabb, amikor josz kifele a kanyarban adogatsz kis gazfroccsoket, de meg nem bujtatod bele a szelvedo moge, ha nem eloszor kicsit hagyod h visszadoljon a motor fuggoleges fele, ott raadod a padlot es egybol utana bebujtatod a szelvedo moge! Persze igy is van hogy neha kicsit elporog a hatso kerek de igy elegge kontrollalni lehet a dolgokat! Olyan is van ( peldaul monza elso sikan utani kigyorsitasnal a curve grande fele gyorsitva ) hogy olyan mintha nem porogne el a kerek ( mert ugye az gondolom feltunt hogyha alacsony sebessegnel bebujtatva elkezdesz gyorsulni, noha nem tor ki a hatulja mivel nagyon elol van a test sulypontja ezert kicsit emelkedik a motor hatulja es ezert konnyen elporog a hatso ), de erezni hogy mashogy gyorsul ( erre ra kell erezni ) olyankor egy tized masodpercre el kell engedni a gazt majd megin csutka! A motor beallitasoknal amugy a futomuvel erdemes jatszani kemenyseggel puhasaggal, de ha a technikat elkapod akkor a futomuvet nem muszaj bantani annyira!