En nekem alapbeallitassal se porog el ha gazfroccsot adok...mondjuk en gazfroccsot kanyarbol csak kijovet adogatok mielott rahuzom a csutkat, de en probalok ugy mennyi mint ahogy a valosagban is tenne egy SBK versenyzo, es ez a legjobb technika itt is szerintem, hogy a kanyariv majdnem feleig fekezek, tehat igy valasztom meg a fektavot ennek megfeleloen ( figyelve persze arra hogy mikozben egyre jobban dontom egyre kevesbe fekezgetek mert akkor blokkol az elso kerek es bukas ) es attol a ponttol kezdve ahol mar nem fekezek onnan jonnek a gazfroccsok! Nezz csak meg egy olyan felvetelt Moto Gp vagy SBK versenyen ahol mutatjak a jobb felet a kormanynak! Kanyariv feleig fekez, dontes kozben egyre kevesbe majd onnan folyamatosan adagolja az egyre nagyobb gazt Mivel itt billentyuvel lehetetlen a folyamatos adagolas ezert itt ismetlem dontes kozben a fekezes ritkitasaval, majd onnan apro gazfroccsok majd egyre tobb majd csutka gazzal lehet elerni a legjobb eredmenyt! Nem tudom, hogy mennyire vilagos ez, esetleg vmi videot csinalhatok rola ha ugy vilagosabb mire gondolok!