A 1/3 Quake 3-ra volt igaz, Geforec 2 MX400 alatt, XP és Linux között. Nem ATI HD2xxx sem Geforce 8xxx sorozat tagokra vonatkozott.
Én DX7-nek hívom, mivel az OpenGL 1.3-nak csak az ARB által megkövetelt és sajnos sokszor be nem tartott (Pl: NV és ATI driver képes régi DX7, DX8-as (~OpenGL 1.3) kártyákra azt mondani, hogy 2.1-es, persze még az ARB-s extensionok fele sincs meg), ugyan akkor az OpenGL 1.3-as kártyák között akadtak olyan ATI (fragment shader, text fragment shader) illetve NVidia (Register compiner és Texture shader) bõvítések, melyek pixel shader 1.x jellegûek, voltak, ami DX7 alatt nem volt elérhetõ. Na ezért nevezek valamit DX7-esnek, enneg hidegen hagy hogy ki min keresztûl éri el.
"Azt meg mondom, nem az X okozza, hogy egyes GUI-s app.-ok nem renderelnek gyorsan, ez a gtk specialitása elsõsorban. A QT-sek mennek szépen, a hiba nem az X-ben van."
Akkor szólni kéne a GTK-s és QT-és fiúknak, hogy ne a kirajzolandó kép minden egyes sorára hajtsák végre a X Server Bitmap rajzoló funkcióját.