Igen ez részben igaz, hogy OGL-t kevéssé kell átírni, de dx10 esetén nagyon jótt tett a radikális api átírás, viszont amiatt utálom, az extension rendszer (az ogl-t persze).
Amit írtál másolásra, oké hogy DX10-ben szórakozni kell egy kicsit a ID3D10Device::CopyResource és a ID3D10Device::CopySubresourceRegion
parancsokkal mert nem nagyon akar depthstencil és multisampled cuccokat másolni, viszont 10.1 alatt : "Direct3D 10.1 enables depth-stencil and multisampled resources to be used as either a source or destination" meg ott van egy halom másik dolog ami miatt elég ütõs dolgokat el lehet játszani
Bocs csak szeretek ilyen dolgokba belekötni, nekem is ez a munkám :), de abban egyetérthetünk, hogy a lényeg nem az ogl-ben vagy dx-ben van hanem a shaderekben, és az nekem úgy tünt hogy dx10 alatt sokkal "kényelmesebb" (talán 3-4 utasítás a fordítás és a feltöltés, nemtom el van rejtve resource osztályok mögé ) és valahogy az új HLSL sokkal jobban tetszik mint a GLSL :) .