Demagóg szar videó. Azóta ők is kitették a leírásba, hogy kb. értelmetlen volt kitenni.
--------
Ma 70-nel lehet menni? Igen. Akkor mire érv az, hogy ma megelőznek..? Teljesen szabályosan elmennek melletted. És ezzel akar érvelni, hogy ez így nem jó. Gondolja a videó készítője, hogy nem lesz lámpaváltás programozás? Tényleg ennyire buta? Azt hiszi, hogy annyi lesz, hogy áthúzzák a sebességlimitet és kész?
3:20-nál meg leírta a problémát. A sok ember talán betartatná a szabályokat. Ennyi. Ameddig a mentalitás az, hogy az 50 = 65 tája, mert még nem büntetnek, addig tényleg erőlködés minden. Csak azt nem fogja fel, hogy emiatt a 70 = 90. Ja, mert idáig már nem jut el fejben...
4:50. Nem vagy, de aztán beszólsz, hogy teljességgel biztos vagy. Aha. Ezek szerint nem is tekersz és nem is gyalogolsz. Persz totalcarosként ezen meg sem lepődöm. Csak emiatt nem mernek az emberek a zebrára sem lépni már bringa előtt sem. Napi átlagban kétszer kell mutatnom a gyalogosnak, hogy menjen, ott a zebra. A parkoló autók meg sok helyen a zebráig érnek (sokszor busz mindent kitakar, mert olyan is van, hogy busz parkol ott) és 50-es tempónál rá sem lép a sofőrök nagy része a fékre... 30-cal meg egy bringás legfeljebb hátszélben megy.
A séta energia befektetéssel kb. 15-18 km/h hozható össze. A bringások elenyésző része teker 22-23 km/h felett. Onnan tudom, hogy 26-os tempóval elmegyek mellettük. De 30-cal sík terepen én sem megyek főleg nem a belvárosban, ahol értelme sincs. Az is "kurva jó érzés", amikor az 50 limit = 70 tempóval a fenti utcába megy a hülye autós és centizik bringás és gyalogos mellett..? Élhetetlen? Igen, képzeld, annak aki ott él és te csak áthaladsz ott a fémdobozoddal. Neked legfeljebb a lábad viszket a gázon.
5:17 A lakóövezetekben most is van 20-as korlátozás több helyen, de 30 mindenhol.
5:50 Nem mindenhol "flat/fűnyíró" alapon lenne, de még erre sem figyelt a csatorna. De pl. ahol már nagy a népsűrűség és szűk az út, ott kell az 50 km/h. De az nem Nagykörút pl és nem az Üllői út belső szakasza.. De pl. ahol már nagy a népsűrűség és szűk az út, ott kell az 50 km/h. De az nem Nagykörút pl és nem az Üllői út belső szakasza. A másik meg a zajterhelés. Mérd már meg a zajt,de kis nyikhaj azt, hogy ha betartanák az 50= 50 vagy a 70 = 90 km/h-t, akkor micsoda eltérés zajban. És a városban emberek ének. Komolyan mondom, minden autós csatorna ennyire kretén...? A saját két állításának és annak következményének is ellentmond ez a videó. És ez még a vágásnál sem esett le...
7:41 A sok szavazónál reklamálj. Ők választották meg azt a kormányt 2/3-dal, aki standion és más utat épít, de M0-át nem.
7:48. Nem is erről van szó. Csak persze könnyebb egy rant videót csinálni, mint elolvasni mi a terv.
Szégyen, hogy a TC a rant videózás szintjére süllyedt.