Én is jobban örültem volna egy összetettebb arcade játéknak.
De azoknak is igaza van, hogy már elõre lehetett tudni, milyen játék lesz a H.A.W.X az elõzetesekbõl. És szemlátomást sokaknak tetszik, tehát az UBI egyáltalán nem lõtt mellé ezzel a játékkal.
Engem is szórakoztat, igaz el kell vonatkoztatnom, hogy vadászképek vannak benne, inkább vmi "ûrháborús" játékra hasonlít. :)
De igazad van abban, hogy egy összetettebb játék nem azt jelenti, hogy kevés benne az izgalom és az akció.
A nagy kevencem az 1989-es F19 Steal Fighter. Elsõ játékaim közt volt PC-n 8 éves koromban. (91-ben)
Egy olyan típusú játéknak mai köntösben nagyon tudnék örülni! Az se volt szimulátor, hiszen a gépekre gyakorolt erõhatások és G-erõk, oldalkormány, valóságos radar stb nem volt benne. Viszont rendes küldetésekbe kellett részt venni, figyelni kellett az üzemanyagra, a fegyvereket ki kellett válogatni, radar üzemmód váltása, felszállás menete, leszállásé (azt gyakorolni kellett). Ott se zuhant le az ember egybõl a találattól, de amortizálódott a gép. :) Szökött az üzemanyag, a stabilizátorok kimentek, remegett a gép, robot pilóta elszállt stb.
Jó lenne most is egy ilyen játék.
De a témához visszatérve, amire kitalálták a H.A.W.X-ot arra jó.
Csak egyetlen egy dologba kötnék bele..akármekkora arcade játék az már nekem is fájt, hogy a sebesség állandó mindig. Full zuhanórepülésbe is meg 90 fokos emelkedésbe is, a fordulókról nem is beszélve. Ez kicsit tényleg "ûrcsatává" teszi.