Egyik haverom a Szilikon-völgyben dolgozgatott pár évet animátorként.
Eléggé vágja a Maya-t, Lightwave-et, múltkor higres textúrákkal beborított 1 az az egy db fát és kb. azt a pár ezer levelet ami rajta van.
Elég komoly vassal rendelkezik, de amikor megmutatta, hogy mennyire meg van kötve a keze, a gép kis teljesítménye miatt fennakadt a szemem.
Gyakorlatilag egy szélfújást szimulált x irányból és kemény 9-10 FPS-es láttuk is a reakciót. 4GB RAM, 4 mag...etc.
De az a fa az tényleg 90%-ban olyan volt mint az elõ... szenzációsan nézett ki!
Természetesen játékban még soha nem láttam ennyire részlet gazdag fát.
Gondoljatok bele, hogy ez csak 1 tereptárgy... ebbõl egy Oblivionba nem árt ha van a látótávolságban 30-40 db. Ezt 30FPS+al meg is kell mozdítani :-/
Itt a gond! Mert hiába csúcsgépeken animátorkodik valaki, a teszt elsõ fázisában kibukik, hogy állókép egy általános konfigon, ez így nem kerülhet egy játékban, fõleg nem egy full realisztikus világba.