Nincs is balansz. Általában úgy játsszák a jobbak, hogy minden random és akkor a szerencsén múlik, hogy ki lesz esetleg táp hõssel és ki lesz gagyival. Persze azért igyekeznek balanszot tartani, tehát a szándék megvan de ennyi hõs esetén képtelenség.
Így viszont hogy tényleg hozzáértõ legyél 90 hõst kellene kitanulni, arra meg csak a nagyon ráérõsõknek van ideje, nálam ezért nem játszik a dota :) Nekem már a LOL2-ben is sok volt a hõs, pedig ott "csak" olyan 30-40 körüli volt belõlük,, ha jól emlékszem.
És pont ezért tetszett nagyon a The Great Strategy, a mai napig azt tartom a legminõségibbnek ezen játékok közül, hisz ott a hõs kiválasztásával csak annyi dõlt el, hogy mi lesz a fõtulajdonsága a hõsnek és kaptál egy darab általában gagyi képességet és minden más képességet Te Magad vásárolhattál össze, így olyan hõst csinálhattál, amilyet akartál, nem voltak megkötések (kivéve persze az, hogy szintlépésért és egyéb teljesítményért kaptad a nyersanyagot, amibõl a képességeket vásárolhatod és az erõsebb képességek drágábbak voltak).