ha a herokat nézzük a dotaban lehet hogy nem minden hõsnek van esélye a másik ellen(lehet hogy sok a 90 akárhány hõs de 2 ugyanolyan meccs szinte sosincs,még demigodban kb minden meccs ugyanaz és ez rövid idõn belül nagyon unalmas tud lenni) de ott vannak a cuccok,amik a demigod-al ellentétben a dota-ban extra skilleket is adnak és jelentõsen módosítják a statot is(manaszívást ad,frost sebzést ad,láthatatlanságot ad stbstb),és így gyakran az esélytelen hõs simán nyerhet.én már sztem olyan 5 éve dotázok szóval nekem 1 kisebb kihagyás után se nehéz vissza szokni,de ami szerintem a demigonál nemigen sikerült az az akció átvétele (mert még az hogy a hõsnek több skillje van és 2 ugyanolyan hõs lehet eltérõ ami izgi,de egyben bosszantó is),mert a tárgyak azért eléggé 1 kaptafára mennek,némeik szürreálisan drága és kb 1 hozzá értõ játékos ellen lehetetlen megvenni,illetve maga a harc eléggé lapos azért szerintem tehát dotába sokkal akciódúsabb és látványosabb,itt elveszik a sok kis kreepbe és az effektekben.de amúgy nem rossz játék csak aki dotázott annak ez ahoz képest "gyerekjáték" mert nem kihívás,de ha tényleg lesznek patchek új hõsök akár idõvel még a dota riválisa is lehet(fontos megemlíteni hogy a pályák is elég sablonosak,sajnos nemigen lehet a pályán taktikázni mert kicsi és nincs rajta "búvóhely" ahonnan lehet rajtaütést csinálni).