Szerintem azt kijelenteni, hogy "nem kihívás" egy maszívan multiplayer játéknál nem túl szerencsés. Kizárólag az ellenfélen múlik, hogy a játék mekkora kihívást jelent.
Ha meg 8 játékost veszünk és 8féle lehetséges hõst és bárki lehet bármivel, akkor (15 alatt a 8) lehetõségünk van, ami több, mint 6ezer variációt jelent csak a hõsök felállását tekintve.
Én igazából gyerekjátéknak sem érzem. Egész egyszerûen arról van szó, hogy sokkal gyorsabban megismerhetõ, mint a dota. Megismerhetõ, megtanulható, de - és ez a legfontosabb - NEM fejleszthetõ mesteri szintre gyorsan. Ahogy az angolok szokták mondani: "Easy to learn, hard to master.". És én pont az ilyen játékokat szeretem, mert én nem akarok "master" lenni, nekem az kell, hogy hamar belejöjjek, hamar lehessen sikerélményem, a dotánál viszont a learn is "hard". És a játékosok nagyon nagy része ilyen. Ezt a játékot nem azoknak fejlesztették elsõsorban, akik "öt éve dotáznak". Annál sokkal szélesebb köröknek szól a termék.