Az endgame-es csapat-harcokban van egy gyengébb, meg egy erõsebb csapat, meg persze egy átláthatatlan kavalkád. Menekülni nem nagyon szoktak onnan, mert kb 5-6 mp alatt lehetne kimászni a tömegbõl, azalatt meg meghal, akinek meg kell. Persze nem azt mondom, hogy Barathrum abszolut tehetségtelen, de mivel õ vadász, ezért csak early végén/midben van beleszólása az eseményekbe, ákárcsak pl. Bloodseekernek. Talán akkor van nagy szerepe, ha a csapat-összecsapás betolódik az erdõbe, és a herok eltávolodnak egymástól.
Viszont earlyben nem tud szóhozjutni, mert ha az ellenség nem noob, akkor odaküld egy ranged stunnert/manaszívót, stb., így nem nagyon tud fejlõdni, tárgyakat venni. Mire a SnY összejön, ami nála szerintem a kötelezõ build második lépése (1.: csuka), addigra az ellenfél õsszefarmol egy burizát és egy hypert, vagy guinso-t, vagy szinte bármit. Ez még nem is lenne baj, mert spiritbreaker legyõz bárkit face to face, de mivel az ellenfél kötelezõ buildje már majdnem teljes, õk már csapatban járják az erdõt, ami Barathrumnak nem szerencsés.
5v5-ben csapat-összecsapásoknál szinte csak a mass stunnerek maradnak talpon, plusz akik illúziókat varázsolnak. Meg errõl nem szól semmilyen portál, de a gyõzelemhez kell egy hero, aki tudja az ellenségét szeparálni, pl. Pudge vagy Earthshaker. Sokkal hatásosabb, mint pl. a hex.
Apropó: hex. Szerintem az egyik leghaszontalanabb dolog a dotaban. 5v5-ben lehexelt ellenfelet még sosem kaptam szét, és engem lehexelve még sosem kaptak szét :-) A hexelõ hero azonnal eldobja a targetet, és egy bolhafingot kell attackmove-olnod egy pillanat alatt, hogy legyen értelme a hexnek, a többiek pedig ha nem õt támadták eleve, akkor mire targetelnek, letelt a hex. Egyetlen elõnye van talán, bepánikoltatja a célpontot, és van esély rá, hogy hülyeséget csinál. 1v1-ben ellenben nagyon hasznos, de ki játszik 1v1-et... A cyclone szerintem sokkal jobb disable.