De a dota nem arról szól hogy nézed a képernyõt hanem arról hogy leveri az egyik csapat a másik fáját vagy trónját és ehhez kell a 90 sec halál. Különben soha nem lehetne a 70. percben backdoorozás nélkül rendesen betolni egy bázist, ha egy csapat átlag 900 hpval elindul félpályáról, miután legyûrte az ellenfelét, hogy mire odaér addigra mindenki újraéledjen full hpval...
CS-ben is ha téged lõnek le elõször kivárod a kör végét, és az még a rosszabbik eset mert nem rajtad múlik ha campinget rendez valamelyik fél. Nem hiszem hogy olyankor felmész egy másik szerverre csak azért mert most 2 perc szünet jön. Dotában is, más játékokban is, ha nem vagyok kíváncsi arra ami történik a halotti idõmben, alt tabolok és nézek valamit neten, ennyire egyszerû.
"Viszont ez a másfél perc azt eredményezi, hogy ostromnál nem tudják egymást összevárni, egyesével mennek ki mondjuk 3-4 hero ellen. Az aránytalan/esélytelen játékot pedig még akkor sem szeretem, ha az én javamra az. "
Nem kell 1v5-özni. Attól még hogy egy oldalt betolnak meg lehet nyerni, sõt megacreep ellen is meg lehet nyerni bár ott már tényleg nem sok az esély. Akkor is leavelsz ha az ellenféltõl jön ki egyedül valaki 4 ellen, vagy azt noobozod? Szerinted mit szólnak miután a vesztes csapatból kiszállsz félúton?
Bontani se lehet mindig, pl. egy 400 hps intes heroval minden menekülõeszköz nélkül nem fogok még egyetlen 16-os lina ellen se bemenni, csak ha van elõttem 3 fullhps ember. Meg épp a rövid respawnidõk miatt az elején nem lehet félpályán kinyírni, betolni a vonalat és utána még a barakkot is leszedni, mert 40 mp után már mindenki él és virul.