Na ez az. Ezért szenvedett és tolta az erõs marketing politikát a MS-t. Általános iskola informatika: office, office, office. Középiskola: office, office, office. És ha már ezt használtuk és könnyen leszedhetõ warezba is, office.
Igazat adok, nagyon kevesen látják a különbséget az Office és már szövegszerkesztõ/táblázatkezelõ/prezentáció stb termékek között. Lehet egy másikkal (aminek nem muszáj ingyenesnek lennie) több mindent tud helybõl elintézni. Vagy esetleg minek vegye meg az MS Office-t nem is tudom hány tízezer forintért, ha Startoffice 12k, OpenOffice ingyenes, Eurooffice nem tudom mennyi. Bár ezek hasonlóak ,de itt-ott eltérnek mégiscsak. És ügye egy átlagfelhasználó nem igen aknázza ki azokat a lehetõségeket, amiket pl egy ingyenes szövegszerkesztõ stb ne tudna. Ha dolgozik vele, akkor talán igen.
Mindenesetre anno nagyon jó volt MS kampánya, láthatja mindenki, hogy meddig vitték (amúg nem csak a kampány miatt, hanem mert jó idõben jó lehetõségeket ragadtak meg). Az ötlethozás is jól volt idõzítve!