Ha az lenne, akkor elsõ ránézésre köszönjük, nem kellene vele fáradni srácok...ezt a nagyvárosi démoni hangulatos csontot a FEAR már rég lerágta - ráadásul nem is egy epizódban. Egy-két képrõl összhatásban a Crysis 2 ugrott be, megnyílt föld, mûemlék épület, romok, tûz, füst, hamu... Persze belegondolva jobban, lehet ez még jó, ha tényleg törekedni fognak rá hogy megijesszenek benne, és kellõ változatossággal jönnek majd a szûk szobák, a nagyobb, szabadabb terek, ötletes monsztákkal, helyzetekkel karöltve, esetleg nyakon öntik egy szabadabban bejárható világgal, nem csõben haladva...fincsi. Lenne. Mindenesetre a "hagyományos Doom" fanok számára hatalmas pofonnak érzem, hogy ennyire erõltetik ezt a manapság népszerû, jelenkori nagyváros témát...kívánom, hogy hozzanak ki belõle minden eddigi fejlesztõcsapat munkájánál többet, és akár még szeretni is fogjuk! :)
Arról nem vitatkoznék hogy a képeken a Doom 4 látható-e, vagy sem, emlékezzünk vissza, a Tech5 kissé megbukott a nagy terek kellõen részletes megjelenítésével, a sok-sok konfigon megjelenõ teljesítmény gondok miatt a gyorsaságával is - legalábbis a Rage startkor, aztán alakult valamennyit a dolog. Az id-nek most nagyon kapóra jönne, hogyha olyan játékot adnának ki, amelynek grafikus motorja a nagy tereket hatékonyan, látványosan, gyorsan, és a kezdetektõl fogva gondok nélkül jelenítené meg - mivel a Rage-nél is ez volt a cél, de ezesetben tenné mindezt a Rage-nél jóval kiforrottabb szinten. Melleleg nemsokára itt a GDC 2012, a közelsége miatt lehet arra következtetni, hogy valószínûleg ott mutatták volna be a Doom4-et/ezt az egyelõre meg nem nevezett címet, ha nem is a nagyközönségnek, hanem csak szakmai berkekben, arra az alkalomra készülhettek a képek...izgatottan várom a fejleményeket... :)