Én is szeretem a mélyen sztoriorientált játékokat, állítólag itt is lesz belőle, nem teljesen alaptalan lövöldét kapunk...de érthetően nem az ilyesmivel promózzák a nagy közönség előtt, akiknek a töredéke értékelné csak igazán. Amit az alfa demó alapján láttam, lényegében nem sok, mivel a multi nem érdekel, ahogy a legtöbb játékban hasonlóképpen. Alfa létére jól fut, a grafika elfogadható, nagyjából ennyi. A multihoz igényelték a fejlesztők a közönség segítségét, a single kampányhoz nem, teljesen más balansza lesz a kettőnek, tény. Szerintem kifejezetten az ilyen játékmeneti mechanikán alapuló hentelést még sehol sem láttuk, azért is érdekel igazán. Valóban létfeltétel a folyamatos hentelés, kiemelt gameplay dizájn elemként, úgy ahogyan még máshol tudtommal soha. A végeredmény és a cél nagyvonalakban lehetett hasonló, de részleteiben egészen biztosan nem ez volt. Ez a fajta Doom nem létezett soha, bármit is mondanak a fejlesztők. Visszakanyarodtak az első és második részhez, amely a technikai korlátok miatt volt valóban olyan amilyen és mint olyan, szerintem nem is tudta átadni az igazán gyors hentelés élményét, egyszerűen nem volt hozzá sebesség az akkori hardverekben, nem lehetett akkora vizuális élmény mint manapság. Lehetséges hogy van akinek Duke 4ever lesz ez is, én abban az esetben láttam hogy nem lesz a dolognak jó vége, nem is lett különösen az, itt látom hogy nagyon is jó vége lesz...számomra, nagy eséllyel. :)