Valami olyasmit magyaráz, amit a fejlesztő csóka is mondott, hogy eddig a váltás pillanatában azonnal kapcsolttá vált a hajtás, így ez sokszor "abszurd" teljesítményleadással járt, miközben a való életben van egyfajta csúszás, vagy ellágyulás, gondolom különösen ha nem jó ütemben történik a váltás. Ennél érdekesebb szerintem, hogy az eddigi 4 pont helyett mostantól 12 pontban történik a gumiterhelés vizsgálata és kezelése, ezért érezhetőbb és kezelhetőbb lesz az autó amikor tapadást veszít, bár a videóból kiindulva a videót készítő srácnak is meggyűlt a baja a tapadással, különösen a lassú kanyarokban, ahol csökken a diffúzor által keltett tapadás mértéke. Továbbá, hogy most már le tud ülni a földre a padlólemez vagy a kopófelület, ami fel tud ülni, vagy amit meg tudnak vezetni azok a rázókövek és azok a bizonyos hurkák. Mondjuk eddig nem is tudtam, hogy pl. akár Monaco-ban is beállítható 1:1-es szárnyállás, nem volt azonos pl. a Monzában beállítható 1:1-es szárnyállással.