További infók: A versenyek alatt lehetõségünk lesz szabályoznunk a motorteljesítményt és az elõ terelõszárnyak dõlésszögét. A szezon során vigyáznunk kell a motorjainkra, a motorszabályokat is szem elõtt tartva. Egy egy tönkretett , elromlott motor, nem válik ugyan teljesen használhatatlanná, de teljesítményben gyengébben fog muzsikálni. A sérülésmodellel kapcsolatban: Hatással lesznek az autón viselkedésére, kezelhetõségére a különbözõ aerodinamikai meghibásodások, felfüggesztést érintõ károk, a gumiabroncsaink állapota, a pályán kívüli részekrõl összeszedett szennyezõdés. Amennyiben nem vigyázunk kellõképpen abroncsainkra, azok felhólyagosodnak, elkopnak és végül kidurrannak. Feltehetõleg a tegnapi napon felbukkant hírek a mechanikai meghibásodások kihagyására vonatkozóan úgy értendõk, hogy nem lesznek végzetes, kieséssel járó meghibásodások (gondolom én). Az Active Track technológiának hála, a tapadásunk függeni fog a pályán lévõ víztõl, szennyezõdéstõl, felvitt gumimennyiségétõl, ideális ívek használatától, ezért arra is figyelnünk kell, hogy pl. idõmérõn a legmegfelelõbb pillanatot válasszuk gyors körünk megfutására, ugyan is az edzés elején lassabb lesz a pálya mint pl. a végén. Multiplayer játékkal kapcsolatban pedig úgy néz ki sajnos a dolog, hogy 13 versenyzõre lesz lekorlátozva, igaz autóra van írva, de gondolom ugyan ezt kell érteni. Az elõzetesekben látható 2009-es autók nem képzik majd részét a játéknak. Az autó viselkedése, kezelhetõsége még ebben a korai Alpha verzióban is túlmutat egy hagyományos értelemben vett árkád játék kezelhetõségén, könnyû megszokni, felvenni a ritmust, de koncentrációt is igényel. Mesterséges intelligencia terén, ellenfeleink nem csak körözgetnek majd a pályán, de támadásuk esetén próbálják védeni pozíciójukat, valamint versenyzõi képességektõl függõen, lesz aki jobban, lesz aki kevésbé jól fog szerepelni adott, pl. esõs körülmények között. Felvezetõkör és Safety Car beépítése a játékba majd csak a 2011-es szezonra van tervbe véve (mint korábban mondtam, üzletpolitika). Betétfutamokat nem terveznek a játékba építeni mert ez igen hosszú fejlesztési idõt venne igénybe. A játék a koreai futam elõtt jelenik meg, de bíznak benne a fejlesztõk, hogy sikerül pontosan kivitelezni, belõni, stb. mert nem tervezik a késõbbi javítását egy esetleges patch-el. A HUD-al kapcsolatban pedig valamiért úgy döntöttek a fejlesztõk, hogy nem a hivatalos F1-es tévébõl ismert megjelenítést fogják alkalmazni, hanem egy saját fejlesztésût, gondolom ezt láthatjuk fentebb a videókon.