"Ismerve a G80 paramétereit (128 stream processzor, 32 textúracímzõ, 64 szûrõ, 6 ROP blokk, 384 bites memóriabusz) ez nem tûnik bonyolult feladatnak; duplázzuk meg a különbözõ egységek számát – gondolná a laikus –, és meg van oldva. Ez azonban nyilvánvalóan nem ilyen egyszerû, hiszen vannak gyártástechnológiai korlátok, meg kell felelni a gyártás mûszaki és gazdaságossági feltételeinek, illetve már a tervezéskor figyelembe veszik az elõzõ generációval szerzett tapasztalatokat – minek például egy adott részegység számát megduplázni, ha egyszer már a korábbi mennyiség is bõven elegendõ? Akkor tehát mit lehet tenni? Növeljük bizonyos részegységek számát (lehetõleg azokét, melyekbõl elõreláthatólag többre lesz majd szükség), optimalizáljuk a jelenlegi mûködést, majd „reménykedjünk”, hogy a játékipar abba az irányba tart, ahol a mi architektúránk optimálisan mûködik. Az NVIDIA ezt tette."
„reménykedjünk”: na ezt már a ph sem merte leírni idézõjel nélkül...