Frusztrált a fene, játék fejlesztõként dolgozom és tudok ezekrõl.
A másik meg, ha logikusan gondolkozik valaki, akkor magától rájöhet a nyítjára:
PS3/XBox360: 512MB memória van benne amín osztozik a CPU és a GPU fele-fele arányban. Szerinted ami több GB-ot igényel az ide hogy fog beférni? Hát úgy ahogy mondtam. A mai kártyák SM4-esek, míg az XBox SM2.0 javított változata a PS3 pedig SM3.0.
Ami a fenti konzolokban elõny: erõs CPU, melyek ráadásul elméleti határ teljesítményben majdnem ugyan olyanok, továbbá ez a teljesítmény megegyezik egy Geforce FX 5600 Ultra GPU-jával, azza a különbsééggel, hogy ez viszont általános. Fix hardware lévén, ami már a sok változat miatt egyre kevésbé lesz igaz, könnyebb fejleszteni (a motornak nem kell skáláznia magát a konfighoz).