A Ubisoft neves dizájnere, Michel Ancel nemrégiben egy interjújában elárult néhány részletet az egyelõre igen nagy csend közepette készülgetõ Beyond Good & Evil 2-rõl.
A tavalyi Ubidaysen leleplezett Beyond Good & Evil 2-rõl egyelõre még nem tudunk túl sok mindent - lényegében csak egy teasert láthattunk róla -, a játék mögött álló Michel Ancel azonban most beszélt egy keveset a folytatásról. Lássuk a leglényegesebb információkat.
>> Sok visszatérõ karakter lesz a Beyond Good & Evilbõl, de alapjában véve is szeretnék megtartani az elsõ rész "lelkét", így hasonló atmoszférára számíthatunk a folytatásban is.
>> Az elõzmény esetében mind a külsõt, mind pedig a játékmenetet illetõen sok mindent nem tudtak megvalósítani a hardveres korlátok miatt, most azonban már ez a probléma nem áll fent, éppen ezért a második rész a külcsínt tekintve egy picit másmilyen lesz, és a játékmenet is változni fog - Ancel azt mondja, hogy nem szeretnék, ha csak egy új sztorival körülszõtt Beyond Good & Evil lenne a folytatás.
>> A játék világa sokkal nagyobb lesz, és több lehetõséget is fog kínálni - azt szeretnék, ha a játéktér határai lényegében láthatatlanok lennének, amit az elsõ rész esetében nem sikerült maradéktalanul megvalósítaniuk.
>> Nem fogják elkövetni még egyszer azt a nagy hibát, amit az eredetivel, vagyis hogy nem kapja meg a kellõ marketinghátteret a játék, Ancel szerint ráadásul most már a dolguk is könnyebb, hiszen amíg az elsõ rész egy teljesen új cím volt, addig a folytatásra már alapból is rengetegen kíváncsiak.
>> A konkrét célplatformokról ezúttal sem esett szó, csupán a "nextgen" kifejezést használta a dizájner, így továbbra is az Xbox 360, PlayStation 3, PC platformhármas a leginkább valószínûsíthetõ.
>> Nem véletlen, hogy ezidáig nem hallhattunk megjelenési dátumról: a Beyond Good & Evil 2 fejlesztése egyelõre csak a preprodukciós fázisban tart, és a Ubisoft részérõl sincs semmilyen nyomás a montpellieri stúdión, így egyelõre nyugodtan dolgozhatnak.