"hamár kukacoskodol, akkor fütyülj a fülembe egy oprendszert ami külsõ mechanizmus csak saját kódjaiból képes bebootolni önmagát ... megsúgom nem fog menni, mert logikai hibába fogsz ütközni..."
A regi macos-ek es a c64 is ilyenek voltak. Az os az alaplapon volt egy rom chipben. Vagy azzal indult a gep vagy sehogy.
Egyebkent en annak idejen winnt4 alatt jatszottam win98 helyett, mivel stabilabb volt es a jatekok ugyanugy elmentek alatta. (csak a dx-et kellett kezzel telepiteni) A winnt4, a winnt5.0 (w2k), 5.1 (xp), 5.2 (w2k3) alapvetoen jo rendszerek voltak. A vista (winnt6.0) valahol az 5.3 utan van, de nem keszult el teljesen. A 6.0-as server valtozata (win2k8) sem jobb, csak a telepito rak fel kevesebb szemetet es alapbol benne vannak a javitasok. A winnt6.1 (win7) valoszinuleg mar mukodokepesebb valtozat lesz, de jo esellyel nem kerulnek bele azok az ujitasok amiert a winxp64 helyett kiadtak a vista-t. Csak a wga, a drm es az uj gui alrendszer keszult el a win6-hoz igert fejlesztesek kozzul. Ebbol az utobbinak van ertelme, csak sajnos tul nagy mertekben noveli a rendszer eroforrasigenyet. A lassusagrol pedig a winfs hianya tehet, mivel a jelenlegi indexelo hasznalhatatlan. (mar win2k3 alatt is rossz volt) Alapvetoen jelenleg csak dx10 miatt erdemes vistat hasznalni, ha ez nem kell akkor meg a winxp 64bit edition vagy a win2k3 is jobb megoldasok. A win7 lesz valoszinuleg az elso kesz vista.