"Az nvidia kihozta a cuda-t, ami a sajat fejlesztesuk. Ez egy teljes erteku c-s cpu tombbe teszi az nvida gpu-kat. (ps3 cell kategoria, csak tobb rammal)"
Attól még nem lesz Cell kategória, mert van ez a Cuda. Tele van szûk keresztmetszetekkel. (Egy ismerõsöm [20 éve programozó, c és asm] próbálta használni, de a haját tépte tõle. Nem csak a dokumentált problémáktól, hanem a dokumentálatlanoktól.)
"Az elso az, hogy 16-os vliw tomboket hasznal, azaz magonkent van 16 matematikai egyseg, de csak 1 elagazasi egyseg."
Egészen véletlenül nem kevered az ATI R6xx/7xx-ével? Vagy Cuda alatt ennyire máshogy kezelné a HW-t, mint shaderkódban?
"Az nvida gpu-k nem tudnak rendesen kerekiteni, tovabba a gyokvonasuk kritikan aluli modon pontatlan. Az ati meg lassabb, de precizebb alapon dolgozik."
Döntsd már el, hogy a Cell a pontatlan (persze, hogy nem), vagy a G8x/G9x...