Ez megirigyelheti a GTA III-at, mert bár a színvilág ugyanolyan poros és fakó, a talaj csak ugyanannyira mosott, a fényeffektek vannak olyanok, mint az Unreal elsõ részében, az említett játék 2002-es (?) megjelenése miatt nem tartozik az abszurd kategóriába.
Az arányrontást kissé borsos árnak tartva most letöltöm az Xbox 360-ra készült változatot, nem sokkal késõbb pedig vonakodva feláldozom az utolsó Verbatim lemezemet.
Nem fogom azért gyakori és súlyos anyagi rááldozások árán a felsõ kategóriában tartani a PC-met, hogy sebességproblémák nélkül játszhassak azzal, aminél szebbet és gyorsabbat is láttam már anno az FX 5600-amon. Sebaj, legalább tényleg nem ösztönöz nagy kiadásokra az a tény, hogy az éppen aktuális csúcskategóriás konfigurációk képességeinek határa sokkal kijjebb van, mint a 2 - 3 éves konzolomé.