Telepítettem, de nálam is szalad a kijelölés. Tudom, ki kéne húzni a kormányt a gépbõl, de ezért nem fogom.... (szõnyegen van az asztal amiben a PC van, egyrészt dög nehéz, másrészt utána egy hétig simítgatom a szõnyeget) így ez kimarad az életembõl. Azért vicc, (nálam a játékkészítés [portolás] alja ez a fajta figyelmetlenség...) hogy egy ilyen apróságra ne tudjanak figyelni. Ugyanis a G25 totálisan jó, nem generál fals jeleket, mégis mozog tõle a kurzor. Ez pedig érdekes, így 2009-ben.
/OFF;
N3whous3!
"De amúgy kb tényleg több van cryban, mint gta-ban."
-Akkor mirõl beszélünk?
"Csak annyit hozzá, hogy tényleg nem kéne, de a cryal ellentétben elõre be lehet azt a sok hulldék szar textúrát tölteni, mert olyan sok ott nincs. Sajnos"
-Ezért írtam kompromisszumot. Ugyanis nem csak nekünk játékosoknak, de a fejlesztõknek is kellene tudni kompromisszumot kötni. Az egyszerûen vicc, hogy egy GTA 1,5 giga videómemóriát igényel, mikor konzolon 512MB-on elszaladgál. Ott ez az összes rendelkezésre álló memória, míg PC-n 10x annyi kell. (Ugyanis KELL még 4 csiga rendszer memó is a normális futáshoz.)
A Cry legalább techdemó, felvállaltan. Ennek ellenére TUDTAK kompromisszumot kötni. (lásd a talaj textúrák pl) GTA-sok nem...
Engem a sok techno blabla nem izgat. A Crysisra öröm volt ránézni, a GTA4-re nem. Bármilyen felbontáson. (árnyékok, ugye, de sorolhatnám) Ennek ellenére a gépigénye teljesen elrugaszkodott. Már maga az is vicc, hogy egy GTA-t a Crysisal hasonlítgatunk.
A GTA4 optimalizálása érdeklõdés hiányában elmaradt. Errõl ennyit. Lehet magyarázni a bizonyítványt, az a játék egy szégyen. Nekem leégne a képemrõl a bõr, ha ilyen munkát adnék ki a kezembõl.