épp arról szól a cikk, meg az egész történet, hogy MS elõrekerüljön a konzolháborúban.
Peeeersze, meg is csinálták.
a fizetõs online-ukkal együtt.(ehhez külön gratuláció, fix pénzforrás, peeeersze, hogy lóvét szedünk be belõle!)
Elõrébb kerültek... persze, milyen áron ? a legelsõ gépek nagyrésze kukában végezte sztem, a tulajok meg büszkék rá, hogy gariba rohangálnak vele, aztán azzal védekeznek, hogy ugyanmár, hát ingyért van, kit izgat ha egy pár napot nem látom a hõn szeretett konzolocskámat ? ha az MS nézné a fogyasztók érdekeit nem jelentettek meg ilyen low budget "konzolnak" nevezett dobozt...
MS már itt eljátszotta a vásárlók bizalmát, csak valahogy nem esik le a nagy többségnek, könnyebb a magyarázatok mögé bujni.
amirõl te beszélsz (miszerint kitolta a garancia érvényességét a saját hibájukból) az rendeltetésszerû, majdnem köteles magatartás volt az MS részérõl, valószínûleg már unták a pereket az ügyvédek, kétlem, hogy a nagy részét õk nyerték, de ez teljesen mind1, mert a fõ hangsuly nem ezen van.
köze sincs az MSnek ahhoz, hogy ügyfélbarát üzletpolitikát folytasson, a vak is látja, hogy csak a pénzre hajtanak.
de mindez olyan egyértelmû, mint a nap az égen, csak hát fáj beletörõdni az egészbe, eccerûbb indokokat találni."ma már alig van RROD-s konzol, nem igaz ? kicsi az esélye, hogy elõforduljon..."
"ügyfélbarát és nézi a fogyasztók érdekeit" lol... :DDDDDDDDDDDDDDddddddddddddddddd