"amirõl te beszélsz (miszerint kitolta a garancia érvényességét a saját hibájukból) az rendeltetésszerû, majdnem köteles magatartás volt az MS részérõl, valószínûleg már unták a pereket az ügyvédek, kétlem, hogy a nagy részét õk nyerték, de ez teljesen mind1, mert a fõ hangsuly nem ezen van."
nekem címezted, de ha jól sejtem csak ezt jött nekem, a többi egy keszekusza sértõdött kisgyermeteg írás, ami úgy gondolom nem nekem szól hanem microsofnak
Na szóval, amennyiben egy terméket hibásan dobnak piacra és annak értékesítésnének megszüntetése, a legyártott alkarészek kukába dobása, a beszállítói partnerek eldobása, a szerzõdések megszüntetése olyan költséget követelne meg, hogy a micorsoft választhatott: plusz gari, hivatalos nevén termékkiterjesztés, nyitás a fogyasztó felé, ügyfélszolgálat tupírozása. Avagy belebukik mint kacsa az unicumos lehelletedbe és bukja az egész konzolügyet erre a generációra mert új termékkel kellett volna kijönni és a többit visszavenni. A microsoft x360-al még mindig piacszerzõ stratégiára törekedett, kénytelen volt bemenni a versenytársa alá (ár, megjelenés ideje)és hibázott, sony meg túl sok elgyet akart kaszálni ps3-al, aztán amíg õk jól elvoltak ketten jött a wii.
Csak ma többször leírtam a véleményemet a microsoftról. Mint látnád ha olvasnál akkor az nem éppen pozitív. De itt nem a cégrõl volt szó, hanem egy konkrét dologról, de neked ezt nem sikerült megérteni. Beszabadulsz egy gazdasági suliba pár évig akkor majd olvasd vissza amiket írsz azért ;)