Félreérted. Én nagy rendszereket szoktam építeni vegyes használatú vonalakkal, mert egyrészt utálom ha mindenhol sín van, másrészt így sokat spórolok és reálisabb is. Meg élvezem is! A vonalak általában nagyvárostól nagyvárosig mennek (persze több közbülsõn át, általában a pálya egyik végébõl a máikba, esetleg sugarasan egy központból. És az egész rendszer teljesen átjárható) A vonalvezetés olyan, hogy az iparhoz is közel menjen, így a teherállomások általában a fõvonaltól kis kiágazásokkal vannak kialakítva, magukon a vonalakon, átmenõ vágányokkal, és így elõfordul, hogy egy vonalat 40-50 vonat is használ egy szakaszon. És a személyvonatok mehetnek 250-nel a tehervonatok meg max. 160-nal. (szettfügõ) Ezért egy idõ után elkezdtem szétválasztani a teher és személyvonalakat, de nem mindenhol lehet, és a városba menõ személyvonati vágányaikat amúgy is használják az árú-víz-és ételszállító vonatok, így zavarják a gyorsforgalmat. A városkörnyéki szakaszokon le akartam venni a sebességet a 160-ra, ezek szerint nem lehet, pedig tök gáz, hogy elõl döcög a tehervonat, mögötte meg lámpától lámpáig a sokkal gyorsabb IC és minden lámpánál megáll, mert az elõtte lévõ lámpaköz még foglalt, aztán begyorsul 250-re, megáll stb. Attól, hogy állandóan újraindul álló helyzetbõl gyakrabban robban le mert a gyorsulás jobban igénybe veszi. Ezért akarnám levenni a sebességet, de nem lehet