Érdekes megközelítés, de egy valamit hiányolok belõlle... mégpedig azt, hogy mivel az érték szubjektív, maga a tudás értéke nem annyira függ attól, hogy milyen könnyen jutunk hozzá mint amennyire attól függ, hogy hogyan és mire alkalmazhatjuk. A természetes tudományok esetében az alkalmazhatóság elég jó, és ezért ott nincs is akkora probléma viszont a természetes tudományok esetében már más a helyzet, ha a hivatalos gépezet része vagy akkor alkalmazhatod és ezért is van az, hogy a hivatalosan elfogadott és erõltetett természettudományi elméletek söprenek mert a többivel csak egy pici réteg foglalkozik akit nem annyira a mások szemével látott siker vonz mint amennyire a világot akarják megismerni és az igazat megérteni. De ilyen nagyon kevés van. Szóval az igazság, hogy az erkölcsi alapokon fekvõ természetes tudományokat, történelmi és filozófiai tudást valamint információkat alkalmazni nem igen tudod (esetleg saját magad ellen), és ezért széles körben értéktelen (szubjektív). Pontosan olyan könnyû hozzájutni mint a szaméthez amelyben már majd bele fulladunk és mégis alulmarad.
Másik dolog, hogy viszonylag csak régi fellálításban található meg és ezért a modern ember és fõleg a fiatalok elavúltnak tekintik és ugye sokszor a nyelv is amelyen iródott már egy kicsit érthetetlen mert nem olyan egyszerû TV nyelven írták mint amire rászokott a mai ember. Szóval van elég sok minden ami miatt az érdeklõdés gyenge.