A háromszög azt jelenti hogy érvénytelen kör. Az onlájn listára csak olyan idõ kerülhet fel. Vagyis van egy kivétel. Ha egy adott pályán egy autóval úgy mész, hogy még soha nem voltál ott olyan kategóriájú autóval (tehát azon a pályán még nincs idõd) abban az esetben ha az elsõ köröd háromszöges akkor felkerül. Viszont amint mész egy hibátlan kört (még ha rosszabb is idõ szempontjából) a hibás kört felülírja a tiszta kör idejével.
Háromszöget miért kaphatsz.
pálya elhagyás, ütközés, visszatekerés, szélárnyék kihasználás és szélárnyék adás másnak.
Plusz amit te is észre vettél.
Ha a kör végén az utolsó szektorban vagy utolsó kanyarban hibázol akkor a következõ köröd is érvénytelen. Tehát egybõl háromszöggel kezdõdik.
Hogy miért is.
Sokat játszottam anno a GT4-el köridõ bajnokságot. Ahol voltak akik azt csinálták hogy a célegyenes elõtti kanyart levágták, vagy pályán kívülrõl aszfaltozott részrõl indultak. Csak azért hogy a rajtnál gyorsabb legyen a kezdõ sebességük, tehát eleve gyorsabban kezdjék a kört mint aki szabályosan rákanyarodik a célegyenesre. Akkor ezt nem lehetett kivédeni és sok vita is volt emiatt.
Na ezt ezzel a funkcióval orvosolták a Forzában, nagyon ötletesen.
Az már más kérdés hogy némelyik pályán már a célegyenes elõtt 3 kanyarral is megjegyzi és a kövi kört is hibásnak veszi. Ez tény hogy bug a játékban, ezt lehetne orvosolni.
Ha viszont megtörténik egyet tudsz tenni, hogy ne kelljen feleslegesen megtenni egy kört.
Mivel az a köröd már kuka a háromszög miatt, visszatekered az idõt. A hiba elõttire és korrigálod. Ebben az esetben a visszatekerés miatt lesz háromszög az idõd mellett, de az eltûnik a következõ kör megkezdésénél.