Hát sajnos tény hogy egyre inkább csak összecsapott, fos gamékkal találkozhatunk.
Hányan fejezték be a GTA-t? Két százalék, valószínûleg. Viszont ha 100 millió dollárt költünk egy játékra, az a célunk, hogy az utolsó pályát is lássák."
Neki nem az legyen a feladata hogy az egyszeri játékos igénytelenségéhez igazítsa a játékot, hanem hogy a meglehetõsen nagy luxusprofitért cserébe értékelhetõ tartalmat adjon. Ha már fizetek valamiért, kapjak is érte valamit. Pár perces szarokért nem fogok fizetni.
Meyers szerint a terjesztés új formái is befolyásolják a fejlesztéseket. "A következõ konzolgeneráció fõképp otthoni letöltésre fog épülni, epizódikus játékokra."
Megtetszett neki is a wow féle "1 rókabõrt 100x" lehúzás. Biztos jó lenne többször tartani ugyanazért a markukat, de inkább dolgozzanak csak! Mostanában eléggé ellustult a játékipar. Szinte kizárólag csak x+1. folytatások vannak, kreativitás 0. Aztán meg csodálkoznak hogy ezért senki nem ad pénzt, inkább letölti, mert hát annyit is ér a termék.