Egyetemen lehet, hogy jó könyvek vannak, szó se róla. De meg kell nézni, közép és általános suliba milyen szemeteket szórnak ki tele hülyeséggel.
És amúgy a középsulis tanárok 1 része sincs a topon! De még felsõoktatásban is elõfordul sajnos.
Nemrég(1 éve) fõsulin ilyen bevezetõ jelleggel szó volt a felsõ áteresztõ és alsó áteresztõ szûrõkrõl, számolgattunk is velük mint állat, és mondtuk a tanárnak, hogy ez így szép meg faxa, de csináljunk egy gyakorlati példát, szûrõkkel határozzuk meg a Danubius frekvenciáját.
És jött is a probléma, hogy õ ehhez nem ért. Fõiskola mégegyszer mondom.
Elõfordul néha hogy kimegyek óráról, mert annyira felhúz a...hmmm szakmai "hozzáértés". Egy kis nyamvadt OKJ-s programozó papírom van, de esküszöm az egész anyagot(villamosságtant is) korrektebbül adták elõ. És igen a villamosságtan és digitális technika a szívügyem.
Olyan dolgokról meg ritkán esik szó, hogy pl minden tárgy felfogható egy álló hullámnak(errõl volt szó pár mondat erejéig de osztálytársak kicsit értetlenül néztek), és ezt még jó 100éve Tesla találta ki tehát ez sem újkeletû dolog, és õ állította, hogy egy kellõ fázisú, és energiájú impulzussal bármilyen test áthelyezhetõ a térben..mivlehogy a test anyag..meg amúgy bármi felfogható hullámként is....ilyeneket egyetemeken sem hallani....miért?
Államtitok? Áltudomány? Vagy csak begyöpösödés és hozzá nem értés?