Na, persze, ahogy te nézed kedves dronkZero. A multik nagyon jól élnek az olaj körüli hajcihõbõl. Nekik nem érdekük a villanyautó, nem is nagyon szorgalmazzák. Kínával kereskedek, több partnerem van, járok ki, tudom, mi megy ott. A napi egy dollár jövedelem, meg az azalatti... DE! Ha a kínai pártvezetés úgy gondolja, hogy jó dolog a villanyautó, akkor gyártja, és senki nem tud beleköpni a levesébe..... Ha a magyar pártvezetés gondolja, hogy jó a villanyautó, akkor vagy nem gyártja, mert megmondják neki a lobbisták, hogy az nem jó ötlet, vagy ha gyártani kezdi még-is, akkor
1./ a következõ választásig ki sem húzza,
2./ porig ég a villanyautógyár.
Így értettem, amit írtam. Kína nem azért akar villanyautót, mert környezetvédõ, nem azért, mert emberbarát, hanem mert a villanyautóval az országa olajfüggését csökkentheti. Ezért lehet kínai szélgeneratort is venni, és ezért van tele az ország már most szélgenerátorokkal, kezdve a 200W-ossal, egészen az 50kW-osig. Azokat sem környezetvédelmi okokból telepítik, hanem gazdasági okokból. A kínai villanyautó pedig 50-60km-rel tud menni, és nettó 400'000Ft az ára, a fogyasztása meg 3Ft/km, a magyar villanyárakkal......