Naja, aztán Nortont vagy 15 éve a Symantec jól felvásárolta, aztán...
Ha játékfejlesztõ akarsz lenni, akkor most jó szituban vagy, mert Mo-ra vittek pár fejlesztést. Arra viszont készülj fel hogy az egyik legdurvább hekkelés zajlik ott is, kihozni a vasból a maximumot felkiáltással. A játékiparban vannak a nagy (akár száz+ fõs, az átlag most 40-50 körül lehet grafikusokkal mindennel) 2-4 éves fejlesztésû játékok, ehhez valóban irdatlan pénz kell, kiadó, akármi. De szerinted a roppant népszerû flash-es játékok mögött hány ember van? És mégis mennyire sok embert megragadnak. (És a két véglet között van még pár üzleti modell.)
Amiket írsz az igaz is meg nem is. Alapvetõen a programozás az egy eszköz, nem öncélú, hanem valamit akarsz vele csinálni. Ahhoz kell az ötlet hogy mit akarsz csinálni. Ma is vannak sufnicégek, ötletek. Eladni valakinek (spec igény) vagy olyat kitalálni ami sokaknak tetszik és pénzt lehet belõle csinálni, na ez már kevesebbeknek sikerül. Általában ezen szokott eldõlni, hogy valami sikeres-e vagy sem, nem azon hogy mennyire über megoldások vannak mögötte.