Nem voltam hulye, ezert elmentem a hulyenemvagyok boltba. Autoradiokat neztem, de ha mar ott voltam korbeszaladtam es a kezembe kerult 2K-ert ez.
Mivel sehol nem talaltam - ki fog mindjart derulni miert is - rola infot, kiveve egy-ket orosz oldalt, fogtam azt megvettem.
Ha olyan lenne mint a hard truck, tuti lenne, de nem olyan.
Igazsag szerint egy felkesz jatek az egesz: ami jol ki van dolgozva, az az autok, meg a 3 fele varos kinezete ahol lehet vasarolni meg kuldeteseket felvenni (nekem bejon ez a monumentalis orosz stilus).
Ja meg a storyline (ami alatt nincsen hang, mert az osszes hangfajlt lecsereltek egy ures fajlra, gondolom azert mert eredetileg orosz narrator lehetett) egy erdekes, jol megrajzolt kepregeny stilusban vezet vegig egy torteneten - maga a story nem nagy durr, de stilusosan van eloadva (ha lenne alatta hang...).
Na ennyi a pozitivum. Ami negativ:
van egy negyzetracsos terkep, minden x. negyzetracs kozepen 3 fele varosbol egy. Az egyikben arut lehet venni/eladni, a masikban felszerelest, a harmadikban kocsikat. A menuk silanyak, osszecsapottak.
A terep ahol autozni lehet szinten 3 vagy 4 fele lehet: amerikai sziklas, holdbeli sziklas, meg erdos. Kb olyan, mintha a texturakat csereltek volna le. Semmi olyasmi mint a Hard Truckban, hogy egyedi feeling. Namost, ha nincsen ut a varosok kozott, akkor ezen a sziklas terepen kell atvergodni. A baj az, hogy random a nagy sziklak koze vannak elszorva a foldon kicsi sziklak, amiket csak az utolso pillanatban lehet eszrevenni - akarmilyen kicsik is, a jarmuvek megpattannak rajtuk, felakadnak, latvanyosan forogva ossze vissza repulnek es kinosan hosszu ido amig megint iranyithatova valnak. Szoval kinszenvedes.
Harc: sajnos a kamera nem forgathato, csak elore tudunk loni. Emiatt ugy lehet rendesen harcolni, ha megjelenik az ellen akkor elkezdunk tolatni - igy a latoterben tartva lehet rajuk loni. Nem lehet ugy korozni mint a Hard Truckban, ha meg elore megyunk csataban akkor allandoan tulfutunk az ellensegen es ezert nem tudunk rajuk loni.
Felszereles:
Primitivebb mint az apocban. Minden auton van x. hely, erre barmilyen fegyver felmegy. A megveheto felszereleseket barmilyen kocsira feltehetjuk - nincs olyan jellegu felszerelesi kepernyo mint az aopcban.
Autok:
Grafikailag jol neznek ki, DE: abban a pillanatban hogy megveszunk egy nagyobb/erosebb autot, hirtelen az osszes ellenfel is nagyobb es erosebb autoval jon. Mindenhol. Igy hiaba a tobb HP es erosebb sebzes, ugyanott vagyunk. Sot: a dragabb autok javitasa tobbe kerul, tehat meg rosszabbul is jovunk ki mintha maradnank a kezdo quadnal. Ez nagyon gaz.
Csapat: hirdetik hogy van squad based combat. Ez ugy nez ki, hogyha veszunk egy uj kocsit es nem adjuk el, akkor az kovetni fog bennunket. Van tan 4 parancs, ezeket ki lehetne adni. De mivel az akcio gyorsan lemegy, radasul a kovetonk siman elakad a tereptargyakban es akkor szepen lemarad, es ha akarjuk hogy kovessen akkor vissza kell mennunk erte. Tehat ertelmetlen es hasznalhatatlan.
A doboz hatoldalan harcaszati terkepet emlegetnek, ilyen nincs.
Teljes gazdasagi szimulacio: na ez kb annyi, hogy vannak varosok ahol lehet arukat venni (benzin, metal) amit el lehet vinni mas varosokba es eladni. Mivel alig lehet profitot termelni, mert utazni nehezkes a jatekban (kovek, emlekszunk), a rakter kicsi, a tavolsagok nagyok, egy 10 masodperces arenaval tobbet lehet termelni. Nem is probaltam ki :)
No, ezek utan ertheto miert nincs errol a jatekrol meg screenshot se a neten. Felkesz, az autok es varosok modelljen kivul az egeszrol leri az osszecsapottsag es fercmunka, amit meg a dobozra irnak egyszeruen hazugsag volt. Tanulsag: nemcsak a nagy kiadok tudnak marketingelni, de a kicsik is.
Azon gondolkodom, vajon egy jatekot vissza lehet vinni hogy nem az van benne amit a dobozra irtak?