A kiesést nem teljesen értem, ha a gyalogost a jármû külsõ részén éri mondjuk halálos géppuska találat, akkor minden MoW játékban "kiesik" a jármûbõl(akár úgy is hogy keresztül esik a tankon és alatta köt ki).
Viszont tényleg van crew injured találat a AS-ban, az elvileg a nem végzetes találatokat hivatott modellezni(hisz nem lett azonnal használhatatlan a páncélos, és nem halt meg mindenki azonnal, ha valami áthatolt a páncélon, arról nem is beszélve hogy a nagyobb erejû találatok belsõ leválást is eredményezhettek), 1-2-3 emberke pusztul meg ilyen esetekben, valamint pár másodpercre lebénul a jármû(és utána is lassabb lesz az személyzet hiánya miatt), ez igen hasznos tud lenni, ha nem kinyírni hanem elfoglalni akarjuk az ellen jármûvét.
Az AS egyébként is nagyon visszafogottan méri a jármû károkat, elõfordul a crew injured, igen gyakori a részegység hiba, utána a hull damaged(üzemképtelen, de ekkor még javítható), aztán sokkal ritkábban hull destroyed(üzemképtelen, nem javítható), és a legritkább esetben elõször, de leginkább sokadjára ért találat után a robbanás.
Ehhez képest a sima MoW igen gyakran ad javíthatatlan kipurcanást, és legalább ilyen gyakran teljes felrobbanást, nem is nagyon javítgattam tankot, a foglalás meg szinte lehetetlen.