Call to Arms még éppen lehet jó, külön fejlesztik a MoWAS2-től és ahogy hallom apait-anyait beleadnak, minden modellt, hangot, és effektet lecserélnek, illetve még olyan csiripelést is hallani, hogy a GEM2 fizikai szimulációját tovább barkácsolják és/vagy Havok-ot vagy hasonló kiegészítő fizikát pakolnak bele pl a gyalogosok ragdoll kidőléséhez, szóval a CtA várhatóan tényleg ütős lesz. Egyébként a saját erős IP a DMS jól felfogott saját érdeke is, mert a MoW licensz az 1C tulajdona, és a ruszkik egyre be és kiszámíthatatlanabbak, de az is lehet hogy holnapra megszűnnek(!), mert saját kiadott új játékuk gyakorlatilag nincs, a tavalyi IL2 Sturmovik Battle of Stalingrad bukta, még a MoWAS2 tartja magát, de abba sem akarnak pénzt áldozni(nyilván nincs miből), a saját terepük, a PC játékok fizikai forgalmazása meg látványosan visszaszorul.
"ma mar nagyon keves" Ezzel nem értek egyet. A pénztelenség az összes RTS-t sújtja, ha megnézed a Company of Heroes 2-nek is csak enyhébb grafikai kozmetikára(ami viszont durván megdobta a gépigényét), meg egy kávzi-MMO üzleti modell bevezetésére futotta a 7 éves elődjéhez képest, Graviteam Tactics Mius Front és Nomonhan várhatóan semmi grafikai újítást nem hoz a konyhára 2010-11-es Kharkov 1943/Operation Star után, Wargame Red Dragon is nagyjából úgy néz ki mint az AirLand Battle és European Escalation elődei. Mindeközben halálhörgés és siralom van RTS-ek terén, új RTS-ek alig jönnek ki, azok is inkább a budget kategóriát súrolják(tavalyi Ancient Space-t maga a Paradox is mintha szégyellné, most megjelent Etherium azt hittem lelövésre került az utolsó pillanatban annyira kussolt róla a Focus Home, az év eleji Grey Goo a volt C&C arcoktól az egyetlen komolyabb új IP mostanában, de ott is látszik a pénztelenség a tartalom soványságán), a régiek meg kvázi jól bevált rókabőröket nyúznak(StarCraft 2 Legacy of the Void jött volna ki 2010-ben, 2013-as Wings of Liberty lenne az első, Heart of the Swarm lenne a most megjelenő második kiegje, hát kurvára meg nem mondaná senki hogy fel elttek cserélve).
tl;dr Nincs ma sem olyan fizikát, történeti hűséget(vagy éppen a hard sci-fi-t, lényeg hogy a Dune II-es életerő csíkok végre a pokolra kerüljenek) legalább nyomokban előnyben részesítő RTS ami a MoWAS2-t kiválthatná.
Ami azt illeti a fizika és a realitás inkább háttérbe szorult az utóbbi időben(tessék megnézni milyen mocsokságot raktak le Nivalék Blitzkrieg 3 név alatt), a MoWAS2 pedig mai szemmel sem néz ki rosszul, szerintem a MoWAS1 és most a 2 grafikai és egyéb foltozásai mindenképp jót tettek a motornak, bőven látni a különbséget MoW/FoW és MoWAS2 között, játékmenetében pedig továbbra is páratlan(és aki nem ért egyet Instinct játékegyensúlyi hülyeségeivel, azt továbbra is várja a German Soldiers Mod ölelő karja).