Én nem bánom. Faces of War előkerült kb egy éve, és elkezdtünk vele coopban játszani. Te jó isten, hogy az a játék milyen öregnek, esetlennek tűnt sok év Assault Squad 1-2 és hozzájuk készült közösségi pályák coop dzsemborija után. A válasz erre valahol ott bújik meg némi modderekkel való beszélgetések után, hogy az ukránok annó meglepően sok eszközt belehalmoztak a játékmotorba és a pályaszerkesztőbe, majd basztak kihasználni a felét is. Gyakorlatilag azért látunk olyan sok kis előmoddolható featuret az újabb modokban, mert az alapjait már rég lerakták a Best Way-nél, de idő, pénz, vagy energia(esetleg a progromozókhoz hasonlóan kompetens level designer és mission scripterek) hiányában nem lettek kihasználva. Meg persze akadhatnak koncepcionális okok is, mégpedig az, hogy a kampány elkészítésénél eszükbe sem jutott, hogy ezt majd több ember egymást segítve is fogja majd játszani. DJSatane, Wigga, Lemi, és egyebek kik próbáltak MoW, Red Tide, meg Faces of War küldetéseket MoWAS2 alá portolni, hát vért hugyoztak míg nagy nehezen sikerül, leginkább úgy, hogy a script jelentős részét nekik kell újraírniuk, mert tele vannak faszságokkal, vagy öregek mint az országút.
Tökéletesen jó példa erre a Battle of Empires francia kampányának Fort küldetése, valami 40 másodperces átugorhatatlan intróval kezdődik, majd pár katonával kell nindzsulni egy dögnehéz, azonnali vereség kapcsolókkal telerakott bunkerben. Bárki bármit elkúr akár saját, akár a hülye játék hibájából(lásd még a tereptárgyakon átlátó és átlövő sasszem AI esetét), azonnal lehet AZ EGÉSZET újrakezdeni. Egy négyfős társaság ennek a küldetésnek nekiül, hát menten agyfaszt kap mindegyik, hogy ezmiez, teljesen nyílvánvalóan a készítőknek eszébe sem jutott hogy azt a pályát coopra felkészítsék(többit se, de azok jobbára működnek).
Mowasoknak nincs kampány módja, nem is volt(..pénz se rá, mert a sztori alapú kampányok JÓL MEGCSINÁLVA kurva sokba kerülnek - tessék megkérdezni a Relicet, hogy a Company of Heroes 2-nek vagy a Dawn of War 2-nek mennyi volt a sztori bekerülési költsége, és milyen zsebpénzből hozták össze a multit a közös alkotorészeket nem számolva), ellenben összedobtak olyan pályákat, amelyeket direkt 4-8 személy egymás melletti játékára szabtak. Megnézel egy legújabb DJSatane, vagy akár SirHinkel coop pályát, összetettségben messze többet melóznak vele, mint tették ezt a nagy öregek idejében.
ha már itt vagyunk
Kedden egy peccs kisíretében "kiadták" a Battle of Empires-t, ára 15-ről 23 euróra nőtt, törölték a készülő tankos kampány ingyenességét, és bejelentették, hogy készül még hozzá egy német, és egy brit hadjárat is. Avagy van most egy fizetős MoW modunk két tréning pályával, egy ruszki és egy francia hadjárattal 9+8 pálya erejéig, egy kihalt multi móddal(egyszerűen röhej hogy ha felnéztek szinte kizárólag 1v1 meccsek mennek, abból van átlag 5-8 darab, nagy ritkán 2v2, illetve szökőévenként 3v3 vagy 4v4 ha Hazzard összetrombitálja a Men of War Mod Steamcommunity csoport GSM-es közönségét), meg egy átlagos GEM pályaszerkesztővel(igaz legutóbbi kiadás).
A tankos hadjáratot ők maguk ígérték a hülye fórumos FAQ-jukban, hogy az alapjátékhoz fog járni(DLC“the Battle of Empire: The Burning Guns” – campaign that will tell about the tanks role in the First World War.), a német hadjáratra pedig erősen utalgattak itt-ott, de azért is fizetni kell majd.